FAQ

Masz pytania? Zadzwoń!

Lista najczęstszych pytań

Po znalezieniu odpowiedniego domu czy mieszkania mogą Państwo złożyć rezerwację telefoniczną na 24h. Jest to czas na przygotowanie umowy rezerwacyjnej podpisywanej w biurze sprzedaży. Czas obowiązywania umowy rezerwacyjnej wynosi 1 miesiąc do czasu podpisania umowy deweloperskiej u Notariusza.

Elementy, które powinna zawierać niniejsza umowa, wymienia ustawa z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, inaczej nazywana ustawą deweloperską. Umowa deweloperska to umowa, na podstawie której deweloper za wynagrodzeniem zobowiązuje się do ustanowienia odrębnej własności nieruchomości i przeniesienia jej na nabywcę po zakończeniu przedsięwzięcia deweloperskiego.

W przypadku budynków w trakcie budowy – płatność odbywa się przelewami w transzach określonych w harmonogramie. Transze są obliczane zgodnie z zaawansowaniem stanu budowy. W umowie deweloperskiej określane są kwoty oraz terminy według których Klient wpłaca kolejne raty. W przypadku budynków oddanych do użytkowania – warunki płatności uzależnione są głównie od możliwości Klienta. Zazwyczaj jest to jednorazowa płatność ze środków własnych, lub w dwóch transzach – wkład własny jako pierwsza rata po podpisaniu umowy przedwstępnej i reszta należności w ciągu miesiąca jaki dajemy na załatwienie spraw kredytowych

Tak, dla naszych Inwestycji są prowadzone rachunki powiernicze. Każdy z Klientów wpłaca środki na indywidualne konto techniczne, a zgromadzone na nim środki wypłacane są deweloperowi po zrealizowaniu i skontrolowaniu przez rzeczoznawcę z banku konkretnego etapu inwestycji.

Tak, oczywiście. Wystarczy nas uprzedzić, że są Państwo zainteresowani zasięgnięciem dokładniejszych informacji o kredytowaniu, a my zorganizujemy spotkanie w biurze sprzedaży z doradcą kredytowym. Możemy również zaproponować Państwu bezpośredni kontakt z kilkoma bankami, które przygotowały dla naszych Klientów ofertę specjalną.

Istnieje możliwość zabezpieczenia się przed sytuacją, gdy bank nie udzieli kredytu na zakup mieszkania poprzez odpowiedni zapis w umowie deweloperskiej.

Tak, do określonego etapu zaawansowania inwestycji, jeśli tylko pozwalają na to warunki techniczne, dajemy naszym Klientom możliwość wprowadzenia zmian lokatorskich. Szczegółowych informacji związanych z taką możliwością udzieli Państwu biuro sprzedaży.

Tak, istnieje możliwość zwiększenia metrażu poprzez połączenie sąsiadujących ze sobą na danej kondygnacji mieszkań. W przypadku zainteresowania należy skontaktować się z biurem sprzedaży w celu weryfikacji możliwości technicznych.

Po wybraniu odpowiedniego metrażu, rozkładu i lokalizacji mieszkania od dewelopera następuje wstępna rezerwacja na 24h. W tym czasie Biuro Sprzedaży przygotowuje umowę rezerwacyjną, w której dokładnie opisany jest lokal, cena, harmonogram wpłat oraz czas do, kiedy zostanie podpisana umowa deweloperska — do 30 dniu. Po przygotowaniu wszelkich formalności w tym związanych z kredytem umawiamy się na podpisanie umowy deweloperskiej u Notariusza. W umowie deweloperskiej opisana jest cała inwestycja mieszkaniowa, lokal, a także wszelkie procedury odbioru mieszkania, a także zapłaty. Po zakończeniu inwestycji i przekazaniu lokalu następuje podpisanie umowy przenoszącej własność.

Przy zawieraniu umowy rezerwacyjnej klienci otrzymują wszelkie niezbędne dokumenty do zawarcia umowy kredytowej takie jak: pozwolenie na budowę, wypis z rejestru gruntów, harmonogram, prospekt informacyjny, wzór umowy deweloperskiej. W praktyce najczęściej doradca kredytowy lub przedstawiciel banku kontaktuje się bezpośrednio z biurem sprzedaży celem wymiany dokumentacji, tak by oszczędzić czas klienta.

Tak, wszystkie mieszkania w BOZ Development mają przestronne balkony lub tarasy dostępne z salonu, wyraźnie oddzielone od sąsiada. Lokale na parterze mają najczęściej własne przydomowe ogródki lub tarasy.

Zawsze budujemy nasze osiedla na terenach, których jesteśmy właścicielami i posiadamy ostateczne pozwolenie na budowę.

Po podpisaniu umowy deweloperskiej istnieje możliwość wprowadzenia zmian lokatorskich, jeśli mieszkanie jest na etapie budowy. Nasz Inżynier budowlany będący członkiem zespołu Biura Sprzedaży pomaga Klientom nanieść ich indywidualne wyobrażenia o rozkładzie mieszkania, funkcji i rozmieszczeniu instalacji, a także określi wstępny ich koszt.

Gdy inwestycja zbliża się ku końcowi, zapraszamy klientów na odbiór techniczny mieszkania. Sprawdzana jest jakość, a także umiejscowienie instalacji. Jeśli są jakieś zastrzeżenia, wpisujemy je w protokół techniczny. Po odbiorze budynku przez nadzór budowlany następuje protokolarne przekazanie lokalu. Jeśli nic nie budzi zastrzeżeń, klient otrzymuje klucze i może przystąpić do wykańczania swojego mieszkania. Gdy zdarzy się jednak, że wystąpią drobne usterki, czy braki Generalny Wykonawca ma 14 dni na ich usunięcie.

Współpracujemy z firmą zajmującą się kompleksowym wykańczaniem mieszkań, począwszy od projektu, poprzez dobór materiałów wykończeniowych po montaż lamp i mebli.

Istnieje możliwość wykonania rolet zewnętrznych ukrytych w elewacji na etapie zmian lokatorskich. Dzięki takiemu rozwiązaniu kaseta rolety nie zabiera światła okna a tak się dzieje przy montażu rolet po odbiorze mieszkania, gdyż wtedy roleta jest montowana na ramie okna.

Mieszkania ogrzewane będą poprzez wydajną i energooszczędną centralną kotłownię gazową, która przygotowuje tzn. gorącą wodę systemową. Następnie poprzez system indywidualnych, opomiarowanych indywidualnych stacji wymiennikowych tzn. „logoterm” sterowanych poprzez sterowniki zamontowane w mieszkaniu trafia do grzejników. Na sterownikach istnieje możliwość ustawienia zadanej temperatury w mieszkaniu czy harmonogramu ogrzewania w zależności od pory dnia i dni tygodnia. Dzięki takiemu systemowi ciepło może być dostarczane do grzejników w zależności od upodobań, a nie dopiero wraz z oficjalnie ustalonym sezonie grzewczym.

Ciepła woda w mieszkaniu jest przygotowywana na bieżąco poprzez indywidualną stację wymiennikową tzn. „logotermę”, która ogrzewa świeżą zimną wodę z wodociągu bezpośrednio przed dostarczeniem jej do mieszkania. Takie rozwiązanie gwarantuje nieprzerwaną dostawę świeżej — niekrążącej w instalacjach — wody w każdej temperaturze.

Opłaty zależą od ilości zużytego ciepła systemowego i zależą w głównej mierze od indywidualnych upodobań użytkowników.

Jeśli zakup mieszkania jest finalizowany na etapie budowy inwestycji, istnieje możliwość wprowadzenia zmian lokatorskich w tym zmian polegających na ułożeniu ogrzewania podłogowego. Istnieje możliwość wykonania takiego systemu, zarówno tylko w miejscach najczęściej gdzie stosowane są płytki ceramiczne (łazienka lub kuchnia), jak i w całym mieszkaniu (w takim przypadku istnieje możliwość rezygnacji z kaloryferów). Nasi doradcy przygotują projekt takich zmian oraz określą koszty wykonania.

Tak, w każdej klatce znajduje się winda, która w szybki sposób usprawnia komunikację z poziomu garażu podziemnego i wejścia do klatki na każde piętro budynku.

Tak, budynki są przystosowane do poruszania się osób na wózkach poprzez pochylnie zewnętrzne, a także dzięki systemowi wind. Takie rozwiązania są również nieocenione dla rodzin z małymi dziećmi.

Tak. Garaże są wyposażone w system wyrywania dużej ilości spalin oraz gazu dlatego bezpiecznie można tam parkować również samochody z instalacją gazową.

Mieszkania z tarasem/balkonem wykończone są w standardzie tzn. „deweloperskim” tj.:
– drzwi wejściowe – klasy określonej w opisie technicznym. Trzeba mieć na uwadze, że nie będziemy mieć wpływu na ich kolor. Jest on narzucany z góry tak, aby pasował do wystroju korytarzy i tworzył spójną całość zgodny z wizją projektanta.
– otynkowane ściany – tynk gipsowy — w łazienkach zatarty na ostro, przygotowany pod glazurę,
– posadzki wykonane z betonowej wylewki – będą stanowiły dobrą bazę pod dowolne wykończenie.
– rozprowadzoną instalację elektryczną – z gniazdami, łącznikami, wyprowadzeniem pod podstawowe punkty świetlne oraz zainstalowanym domofonem. W mieszkaniu znajdzie się również skrzynka teletechniczna oraz gniazda internetowe LAN i gniazda umożliwiające podłączenie telewizji.
– przyłącza instalacji wodno-kanalizacyjnej zakończone korkiem
– parapety wewnętrzne
– instalację centralnego ogrzewania z grzejnikami
– na balkonie lub tarasie wykończenie zgodnie z opisem, wykończone balustrady

Skontaktuj się z nami!

Godziny pracy biura sprzedaży:
Pon. – pt. 8:00 do 17:00

Terminy spotkań ustalane są indywidualnie.
Prosimy o wcześniejszy kontakt.

Przewiń do góry